КОМУНИКАЦИЈА СА КОРИСНИЦИМА
Поштовани корисниче услуга,
Мисија Дирекције за мере и драгоцене метале (ДМДМ), као водеће метролошке институције у Републици Србији, јесте да развија и осигура примену одговарајуће инфраструктуре мерења која обезбеђује тачна, поуздана и поштена мерења чија је сврха допринос просперитету, унапређењу квалитета живота грађана и повећању конкурентности наше привреде.
Унапређење сарадње са корисницима услуга на обострано задовољство, важан је задатак Дирекције. Уколико ваши захтеви нису испуњени пруженом услугом, молимо вас да нас о томе обавестите, јер нам тако омогућавате да кроз анализу ваших захтева и потреба, пратимо и унапређујемо постојеће услуге.
Које кораке можете да очекујете од нас након подношења приговора?
- По пријему приговора а према интерној процедури, ДМДМ ће приступити решавању приговора,
- Уколико је приговор оправдан, биће дефинисане мере за његово решавање, оптимално у року од седам дана од дана пријема приговора, о чему ћете бити обавештени,
- Уколико се утврди да је приговор неоправдан, такође, бићете обавештени о таквом исходу,
- Уколико сматрате да предложени начин решавања приговора није одговарајући, молимо вас да нас о томе обавестите. У супротном, сматраће се да сте сагласни,
- Информацију о решавању вашег приговора можете да очекујете отпимално у року од 20 дана од дана пријема приговора.
Уколико имате питања у вези са нашим услугама, можете да нам се обратите путем званичне адресе Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..
Своје задовољство пруженим услугама можете да искажете попуњавањем упитника.