ћир lat eng
 
 
   Komunikacija sa korisnicima  
KOMUNIKACIJA SA KORISNICIMA

Poštovani korisniče usluga,

Misija Direkcije za mere i dragocene metale (DMDM), kao vodeće metrološke institucije u Republici Srbiji, jeste da razvija i osigura primenu odgovarajuće infrastrukture merenja koja obezbeđuje tačna, pouzdana i poštena merenja čija je svrha doprinos prosperitetu, unapređenju kvaliteta života građana i povećanju konkurentnosti naše privrede.
Unapređenje saradnje sa korisnicima usluga na obostrano zadovoljstvo, važan je zadatak Direkcije. Ukoliko vaši zahtevi nisu ispunjeni pruženom uslugom, molimo vas da nas o tome obavestite, jer nam tako omogućavate da kroz analizu vaših zahteva i potreba, pratimo i unapređujemo postojeće usluge.
Obrazac za prigovor
Koje korake možete da očekujete od nas nakon podnošenja prigovora?
  • U roku od pet dana od dana prijema obavestićemo vas o prijemu vašeg prigovora,
  • Prema internoj proceduri, DMDM će pristupiti rešavanju prigovora,
  • Ukoliko je prigovor opravdan, biće definisane mere za njegovo rešavanje, optimalno u roku od sedam dana od dana prijema prigovora, o čemu ćete biti obavešteni,
  • Ukoliko se utvrdi da je prigovor neopravdan, takođe, bićete obavešteni o takvom ishodu,
  • Ukoliko smatrate da predloženi način rešavanja prigovora nije odgovarajući, molimo vas da nas o tome obavestite. U suprotnom, smatraće se da ste saglasni,
  • Informaciju o rešavanju vašeg prigovora možete da očekujete u roku od 20 dana od dana prijema prigovora.
Ukoliko imate pitanja u vezi sa našim uslugama, možete da nam se obratite putem zvanične adrese office@dmdm.rs.
Svoje zadovoljstvo pruženim uslugama možete da iskažete popunjavanjem upitnika.