 |
|
 |
KOMUNIKACIJA SA KORISNICIMA |
 |
|
Poštovani korisniče usluga,
|
Misija Direkcije za mere i dragocene metale (DMDM), kao vodeće metrološke institucije u Republici Srbiji, jeste da razvija i osigura primenu odgovarajuće infrastrukture merenja koja obezbeđuje tačna, pouzdana i poštena merenja čija je svrha doprinos prosperitetu, unapređenju kvaliteta života građana i povećanju konkurentnosti naše privrede.
|
Unapređenje saradnje sa korisnicima usluga na obostrano zadovoljstvo, važan je zadatak Direkcije. Ukoliko vaši zahtevi nisu ispunjeni pruženom uslugom, molimo vas da nas o tome obavestite, jer nam tako omogućavate da kroz analizu vaših zahteva i potreba, pratimo i unapređujemo postojeće usluge.
|
Obrazac za prigovor
|
Koje korake možete da očekujete od nas nakon podnošenja prigovora?
|
- U roku od pet dana od dana prijema obavestićemo vas o prijemu vašeg prigovora,
- Prema internoj proceduri, DMDM će pristupiti rešavanju prigovora,
- Ukoliko je prigovor opravdan, biće definisane mere za njegovo rešavanje, optimalno u roku od sedam dana od dana prijema prigovora, o čemu ćete biti obavešteni,
- Ukoliko se utvrdi da je prigovor neopravdan, takođe, bićete obavešteni o takvom ishodu,
- Ukoliko smatrate da predloženi način rešavanja prigovora nije odgovarajući, molimo vas da nas o tome obavestite. U suprotnom, smatraće se da ste saglasni,
- Informaciju o rešavanju vašeg prigovora možete da očekujete u roku od 20 dana od dana prijema prigovora.
|
Ukoliko imate pitanja u vezi sa našim uslugama, možete da nam se obratite putem zvanične adrese office@dmdm.rs.
|
Svoje zadovoljstvo pruženim uslugama možete da iskažete popunjavanjem upitnika.
|
|
|
|
|
|